🎊 Początek 😊


Hej! W sumie to nie wiem od czego zacząć, bo tak długo wahałam się z założeniem tego bloga.
Ale oto jestem po przeanalizowaniu wszystkich "za" i "przeciw".
Chyba wypadałoby się przedstawić, ale nie ma we mnie nic szczególnego, co musielibyście wiedzieć. Może jedynie to, że na co dzień uczęszczam do klasy sportowej o profilu lekkoatletycznym, więc wysiłek fizyczny wszelkiego rodzaju nie jest mi obcy. Poza tym anonimowość w internecie jest fajna, a mi nie zależy na tym, żebyście Wy, czytelnicy, wchodzili na mojego bloga nie ze względu na mój wygląd, ale na to, co będę tutaj pisała.
Jestem zwykłą nastolatką, która zdecydowała się wreszcie wnieść noworoczne obietnice do rzeczywistości. Trochę mi to zajęło, przyznaję. Jednak cieszę się, że w końcu tutaj jestem.
Bloga założyłam z dwóch powodów - aby motywować siebie do działania, jak i Was. Mam nadzieję, że pokaże Wam, że jeśli się chce można wiele osiągnąć!
Nie mam zamiaru umieszczać tutaj sztucznych relacji na temat jak "cudownie" się czuję po treningu, bo to bzdura. Każdy walczy ze swoimi słabościami podczas treningów i osiągnięcie "body goal" wcale nie jest łatwe. Trzeba wiele poświęcić, ale późniejsze rezultaty są z pewnością tego warte.
Jestem już po pierwszym treningu po długiej przerwie, spowodowanej chorobą, ale o tym w następnym poście.
Tymczasem zostawiam Was z kilkoma zdjęciami motywującymi!



Do zobaczenia!

You May Also Like

0 komentarze