🚗 FIT-EXPO 2015, Poznań 🤘


Na targi pojechałam w niedzielę. Odbywały się one po raz dziesiąty na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Osobiście był to mój drugi raz na tego typu targach fitness i nie żałuję - było naprawdę świetnie!


Na cały event wybrałam wygodny outfit, który pozwolił mi na swobodne przemierzanie hali jak i długiej drogi do kas (szukaliśmy dwadzieścia minut miejsca parkingowego i skończyło się na tym, że stanęliśmy przy Dworcu Wschodnim, a wejście było po drugiej stronie targów). Zielony sweter, ponieważ pogoda była kiepska, ulubiona skórzana kurtka, również skórzane spodnie oraz zwykłe, białe trampki, które bardzo Wam polecam, ponieważ są uniwersalne i pasują do wszystkiego.


Piękne pole rzepaku, które minęliśmy po drodze!


Targi miały miejsce w pawilonach 7, 7A, 8 i 8A, 14 i 15. Bilety kosztowały w sobotę 25 zł. Natomiast w niedzielę za wejściówkę płaciłam 5 zł.


Jak widzicie nie zabrakło wszelkiego rodzaju sprzętu fitness, który podziwiałam z zachwytem w oczach. Niemniej jednak większe wrażenie robiły na mnie sylwetki tych wszystkich ludzi - po prostu wow! Chodziłam pomiędzy wszystkimi stoiskami i nie mogłam się doczekać kiedy ja również będę tak wyglądać. Wszyscy byli tacy pozytywni, pięknie zbudowani, silni i pełni energii.


Z targów wyszłam z tatą razem z DUOBALL firmy Blackroll, której stoisko również mogliście tam znaleźć. DUOBALL służy do precyzyjnego rozluźniania powięzi wzdłuż kręgosłupa. 

You May Also Like

7 komentarze

  1. Ciekawy blog, zastanawiam się tylko czy pomysł z tłumaczeniem na język angielski był tak bardzo potrzebny... jednak to Twój blog i Ty decydujesz na jaki język i czy w ogóle post zostanie przetłumaczony. x
    Pozdrawiam i zapraszam na swojego, świeżo założonego bloga http://myszkawita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł na bloga,nie chce jakoś interweniować w niego,bo jest Twój,ale myślę,że mogłabyś darować sobie tłumaczenie,bo jak mi się wydaje jest opcja przetłumaczenia sobie bloga na swój język dla obcokrajowców,ale tak to bardzo pozytywny i ciekawy blog.
    http://justloveyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog ;)
    http://suzeers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo fajne te targi :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow, na prawdę mi zaimponowałaś :o życzę powodzenia i wytrwałości szczególnie ;) Dziękuję za komentarz u mnie :D Obserwuję - jak chcesz to też mnie możesz zaobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ze bylas na taich targach :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne targi! Widac,że starasz się robic bardzo wyczerpujące i fajne posty :)
    pozdrawiam i obserwuję :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń