🙊 Hej, to ja 👩

Życie jest tylko jedno, więc dlaczego przejmować się tym, co powiedzą inni?
Nie mam nic do ukrycia, więc dlaczego mam się ukrywać?

To właśnie zrozumiałam kilka dni temu. I tak zbierałam się z ujawnieniem się, aż w końcu powiedziałam sobie "dość!". Może dla Was wydawać się to głupie, ale ja jestem dosyć nieśmiała i to naprawdę wielki krok dla mnie. Krok w kierunku spełnienia swoich marzeń.

Bloguję od trzech lat i już od wieki wieków moim małym pragnieniem było założenie takiego bloga, na którym będę mogła pokazywać wszystko co kocha - sport, modę, podróżowanie i wiele innych.

Wydaje mi się, że założenie miesiąc temu "angegar" pod ukryciem było początkiem podjęcia decyzji, która spowodowała, że jestem tutaj, już nie ukrywając się.

W końcu czemu inni mogą, a ja nie?

I tak o to jestem, z kompletnie nowym wyglądem - swoją drogą poświęciłam temu szablonowi cały wczorajszy dzień. Nie polecam nikomu zabawę z html, jeśli macie lepsze rzeczy do roboty. Nie wszystko jeszcze jest skończone, ale będę polepszać na bieżąco moje umiejętności. Jak Wam się podoba? Może być?


A więc to ja. Mam na imię Angelika, w październiku skończę 16 lat. Nie lubię o sobie pisać, a szczególnie jeśli w rzekomym opisie mam zawrzeć swoje pozytywne cechy. Jestem normalną, zakompleksioną nastolatką, która pomimo że lubi wyróżniać się z tłumu, zdecydowała się pójść za ludem i założyć kolejny blog w blogosferze. Wiem, że blogów takich jak mój jest tysiące. Jednakże żywię ogromną nadzieję, że zainteresuję kogoś moimi postami, w które z pewnością włożę wiele serca. Mam zamiar pisać na angegar o wszystkim co mnie otacza.






Czy wy także chowacie swoje marzenia?

You May Also Like

19 komentarze

  1. Ja bloguję od prawie dwóch lat i jest to dla mnie świetną zabawą. Uwielbiam tworzyc coś własnego, dzielic się częścią mojego świata z innymi. Warto pokazywac kim się jest naprawdę, wyróżnianie ma same plusy jeśli tylko podejdziemy do tego z dystansem.
    Świetne zdjęcia jak na Twoją pierwszą sesję, jestem tu pierwszy raz, ale oczywiście będę z niecierpliwością wyczekiwac kolejnych wpisów! :*
    Obserwuję :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też przed aparatem nie czuję się pewnie, ale chyba zdjęcia z mojego bloga są ok... tak myślę... Nie wiem.

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli to Twoja pierwsza sesja, a na dodatek nie czujesz się pewnie przed obiektywem, to muszę powiedzieć, że efekty są super. :) Mogłabym się przyczepić tylko do tego, że nie stanęłaś jeszcze bliżej aparatu i nie ma większego zbliżenia na Twoją twarz, ale nie za dużego, np. brakuje mi kadru od góry do okolic pasa. :) Ale poza tym świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wygląd bloga ;)

    http://swiatfaustii.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygladasz! Ja też dopiero zaczynam od tego miesiąca blogowac.Mam nadzieję że zajrzysz, jak będziesz miała czas.
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, a designu bloga wręcz zazdroszczę! Miło, że zajrzałaś na mojego bloga - masz nową obserwatorkę :D

    http://sasy-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem Cię, bo też na początku bałam się ujawniać... Ale trzy lata, jejku, to naprawdę sporo... Dobrze, że już się nam pokazałaś, śliczna jesteś :) Design też, pasuje do Ciebie, o ile można tak powiedzieć :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś prześliczna, super post:)
    pozdrawiam serdecznie i wierzę w Ciebie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś piękna i nie ma się co wstydzić ;*
    Myślę, że ten krok, był dobrą decyzją :*
    Gabrielle-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze cię rozumiem kochana, ja też byłam bardzo nieśmiała, zresztą chyba nadal po części jestem..Ale rób to co chcesz i jak chcesz, masz rację życie jest tylko jedno więc nie warto przejmować się opinią innych ;)
    Świetnie ci wyszedł nowy wygląd bloga! Tak wiem coś o zabawach z HTML haha :D Obserwuję, bo wydajesz się bardzo sympatyczna :) ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja, szczerze napisane, to lubię :)
    zapraszam do siebie :) http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny motywujący post, zdjęcia są super stylizacja jest w moim stylu :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! :)

    Nowy post już na blogu! Jeśli Ci się spodoba zapraszam do komentowania i zaobserwowania! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia !
    bardzo podoba mi się design :)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia ;)
    Wspaniały pomysł ;)
    To powodzenia :*
    Co powiesz nad obs/obs?
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jesteś śliczna! :) I masz suuuper figurę *-*
    http://nowornevertry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobra decyzja, wyglądasz ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz pięęękną figurę! Świetna stylizacja i czekamy na następne posty♥
    Obserwujemy i zapraszamy ponownie do nas

    Pozdrawiamy! nasz blog:) KLIK!

    OdpowiedzUsuń