🎁 PREZENTY DLA FIT FREAKA 🎅

20:01


Zgodnie z obietnicą, dzisiaj do was przychodzę z kontynuacją serii z propozycjami prezentów - tym razem w męskim stylu.

Damski post - klik!


UWAGA! 
Post zawiera jedynie propozycje podarków w różnych cenach. To, że do danego produktu prowadzi link, nie znaczy że musicie kupować konkretnie tą rzecz. Wybierzcie to, co wam się podoba oraz co będzie w przystępnej cenie dla was - pomysły poniżej potraktujcie jedynie jako inspirację!


ODZIEŻ SPORTOWA

Nawet facetom nigdy za wiele ubrań na trening! Warto moim zdaniem też urozmaicić jego garderobę, wybierając ubrania z akcentami kolorystycznymi - w końcu ile można nosić czarni? Dlatego pobaw się trochę kolorami - a nóż widelec dzięki temu prezentowi zmienisz kompletnie jego podejście do wyboru sportowych ciuchów. W końcu funkcjonalność jest najważniejsza, ale można świetnie połączyć ją z odrobiną dobrego smaku!




DOMOWA SIŁOWNIA

Który facet nie marzy o własnej siłowni w domu? Ułatw mu to i wybierz kilka niezbędnych przyrządów, które mogą urozmaicić jego trening, a przy tym przyczynić się do większych efektów - z pewnością będzie wniebowzięty!




GYM ESSENTIALS

Umil jego trening za pomocą gustownych dodatków, które z jednej strony, będą monitorować jego efekty, polepszać samopoczucie, a z drugiej strony fajnie wyglądać.


1. PERFUMY | 2. WOREK TRENINGOWY | 3. SHAKER | 4. KROKOMIERZ
12. SŁUCHAWKI NAUSZNE | 13. KARNET NA SIŁOWNIĘ | 


KSIĄŻKA / DVD


Internet to ogromne źródło wiedzy, jednak większość niej pochodzi właśnie z książek. Poza tym, częstą są w nich poruszane tematy, których nie znajdziemy nigdzie indziej. Z kolei programów treningowych na DVD w internecie (legalnie) tak łatwo nie dostaniemy. Dlatego warto zainwestować w jakąś nową pozycję na półce!


KUCHNIA / GOTOWANIE

Każdy fit mężczyzna wie, że budowanie umięśnionego ciała zaczynamy w kuchni, dlatego nie pogardzi jakimiś zdrowymi produktami do kuchni lub urządzeniami, które ułatwią mu przygotowywanie posiłków.


1. WITAMINY | 2. LUNCHBOX | 3. ODŻYWKA BIAŁKOWA | 4. FIT ŻYWNOŚĆ
5. ENDURANCE GEL | 6. KUBEK MOTYWACYJNY | 7. WYCISKARKA | 8. PAROWAR
9. BLENDER RĘCZNY | 10. CYFROWA WAGA KUCHENNA | 11. BLENDER | 
12. KUBEK TERMICZNY


NOWE HOBBY

Pakować można nie tylko na siłowni - zainspiruj go do uprawiania nowego sportu! 



Macie już prezenty na święta?

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Świetne zestawienie akurat w lutym mój chłopak ma urodziny :D Myśle, ze z tego wszystkiego wybiore blender. Na morphy richards znalazłam fajny bo z szescioma dodatkowymi pojemnikami więc będzie mógł robić koktajle i ciasta na omlety białkowe na kilka dni :) wkurzam się jak mi podjada, a teraz sam będzie mógł sobie zrobic :D

    OdpowiedzUsuń


Instagram